Dagens frukost!!

Detta är nog den godaste frukost jag har ätit på LÄNGE!
Skål med kellogs fullkornsflingor med bär i, skivad banan, filmjölk och kanel!
En kopp kanelkaffe! (Blandar kaffepulvret med kanel) och till mackorna, lingongrova där jag har lagt på en matsked keso och kanel och in i Mikron i några sekunder! Detta är förbaskat gott och nyttigt.
Ni undrar säkert varför jag använder kanel i det mesta? De är för att kanel är FETTBRÄNNANDE och hjälper immunförsvaret.
Några andra bra saker att äta de är också mörkchoklad (så hög kakao halt som möjligt) chili mfl.
Ha en god eftermiddag!



Kommentarer
linsey coco

god macka med keso o kanel jag fick av Aladdin nyss. du e gullig loooove yooou <3

2013-09-06 @ 15:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0