Inspiration å vett ut i övermått, är de bästa mänskan fått

Wow! Allt går som smort!
Hade nog inte lyckats om jag inte hittat min motivation och inspirationskälla.
Som ni ser på bilden så säger den att om man jobbar hårt så får man priset senare.
Det mottot går jag verkligen efter!
Har ni hittat er inspiration?

Ett sinnessjukt bra tips är att ni googlar på "weight loss pictures before and after".
Man följer upp andra människors resa genom de hemska kilona där de också ger jättebra tips!
Om jag känner att jag tappar motivation så tar jag mig alltid dit igen för att hitta det där lilla extra som pushar en framåt!
Hade dessutom aldrig klarat det utan mina vänner som stöttar och hjälper mig.
Tack ska ni ha!

Wow massa läsare som kollar min blogg återkommer alltid!
Kul att ni besöker bloggen! Ska satsa hårdare och lägga mer energi på bloggen för att ge maximal positiv influens! Det är ett löfte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0