Kvällsmat a la dunder!

Då var det dags för middagen då!
Mina föräldrar glömde bort att steka kyckling till mig medan jag var på Ikea, för jag vill att oliv oljan som jag steker den med ska rinna bort, så jag bad dem göra det idag, men ja... Det blev ingen kyckling för mig -.-
Istället fanns de pyttipanna som inte innehåller några nyttigheter alls. Men som jag klarlagt tidigare så är de viktigt att få i sig kolhydrater så att hjärnan ej tuppar av och ger en lite energi.
Det blev också en skål sallad(det vanliga, men la till lite vinäger som också är FETTBRÄNNANDE, och salt och peppar)
Och två kokta ägg med en gnutta kaviar och ett glas pressad morot!
Hade varit en sjukt bra måltid om jag haft kyckling istället för pyttipanna. Men det blev iallafall lite variation. Tur de ibland! Men om jag hade fått välja hade jag valt kycklingen......



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0