Ikea lunch! Bra eller dålig?!

Ikea mat, dåligt eller bra?
Skulle nog säga att de är nog 50/50!
Det fick bli en enkel lunch eftersom man måste ha mat i sig hela tiden för att kroppen aldrig ska bli hungrig, för då minskar blodsockret och du blir väldigt sötsugen. (-ett tips! Ät alltid innan du ska handla mat!!)
Det fick bli en enkel grillad kyckling filé med pommes frites och rotuturouille (grönsaksmixen med massa rotfrukter, det ser ut som en röd sås)
Och lite bearnaise sås (som min lunchkompis fick äta upp hehe).
Vill poängtera att detta är inte den ideala bantar middagen, men den bästa att äta på Ikea.
Åt dessutom en skål sallad också!
Och till dryck blir det ett litet glas med lingon dricka, ville unna mig något efter en hel vecka! Viktigt att unna sig!
Ska skriva om det också!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0