Dagens frukost!

Äter du frukost varje dag? Det är viktigt med att äta frukost varje morgon. Att få det att bli en rutin.
Du känner dig piggare och gladare och har mer energi till att göra saker!

Dagens frukost tips är följande:

Ett glas mjölk (lättmjölk).

Havregrynsgröt med kanel och 1 dl lättmjölk.

Och ett vikingabröd(ett mörkt bröd med massa hela frön) med ett smalt lager smör och skivad gurka med aromat!

Du blir garanterad mätt, om inte, koka ett ägg också!

Wow, fler läsare för varje dag, kul!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0