Vilka snacks kan man äta?

Såsom ni ser på bilden är detta cheddar popcorn! Dessa popcorn kan du äta upp till 4st/veckan och ändån minska i vikt, men självfallet, så går du ner snabbare i vikt om du håller dig till iallafall 1st eller håller dig utan helt enkelt!
Enligt viktväktarna så får du äta 49 EXTRA points i veckan. Vanliga popcorn som är FÄRDIGPOPPADE (alltså de man köper) innehåller mindre fett än de som man poppar hemma. Hursomhelst, popcorn utan smak är 8 points och med cheddar 10 points. Så dela 49 med 10 eller 8 (49/10 elr. 49/8) så får du fram hur många du kan äta och ändån minska i vikt.
Men dessa är de bästa att äta om man är sugen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0