You say what now?!

Jäklar vad det syns att jag gått ner i vikt nu!
Jämförde mina bilder som jag tog på mig före jag börja lägga om min kost och träning. Vilka resultat!
Det syns att jag gått ner i vikt och att jag har blivit liiiiiiiiiiiiiiiite slankare. Men detta är bara på några dagar och är oehört nöjd med mitt kämpande!
Om jag kan så kan du!
Får många komplimanger nu då resultat har börjat visa sig! Känns skönt att folk lägger märke till det!
Men detta är såklart inte bara för att man ska kunna känna sig trygg bland folk, att de inte snear på en, utan detta handlar i det stora hela om att bygga en ny livsstil, ha en bra hälsa, att må bra, att ta nya steg, att uppleva nya roligare dagar.
Jag vet själv hur det känns att ställa sig framför spegeln och bara ''-suck.. jag pallar inte se på mig själv i spegeln..fyfan'' man vänder och vrider på sig när man testar kläder för att man ska se om de visas skavanker nånstans. De är en hemsk grej egentligen. Har man blivit så utseendefixerad att man gör allt för att passa in i vår infrastruktur. Tråkigt nog, ja. Vi människor har alltid behövt passa in, vi är dussinmänniskor, vi följer alltid strömmen (generellt sett).
Men detta handlar just om Dig! Hur kan DU göra förändringar för att förändra på DITT sätt att se på livet? Allt blir mycket roligare när man tappar några kilon och kläderna börjar passa bättre, det tycker alla(överviktiga).
Självfallet så ska man ta upp att de även finns de människor som lider av undervikt och er har jag faktiskt inte glömt! Ni behöver samma coaching som jag ger alla andra nu. Alla recept och maträtter jag gör är även till er. Stabiliserar vikten och kroppen till hur den egentligen ska se ut! Träning är viktigt för ALLA. Tjocka, anoretiker, smala, normala eller abnorma, oavsett storleken är träning viktigt, men även kost.
 
Glöm inte att kommentera om ni vill påpeka någonting eller har frågor! Svarar alla!
 
Glad Söndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

ettfrisktliv.blogg.se

Denna bloggen skapade jag för att kunna visa att man kan leva ett mycket hälsosammare och bättre liv. Hela mitt liv har jag hållit på med att jojo banta, från ena bantningsmetoden till den andra. Nu tänker jag ta tag i det på mitt egna vis och göra på det hederliga sättet som tycks ha glömts bort. Jag kommer att lägga ut bilder, historier, matrecept, stöttande ord, och visa dig att om jag kan gå ner i vikt, varför kan inte du?

RSS 2.0